9.12.2012

Action is the key...

Hei vaan kaikki! :) Siinäpä tämä viikonloppu alkaa olla vietetty, taas alkaa uusi viikko ja lähestytään joulua...! Jännää&ihanaa, miten sitä jotenkin ihan odottaa kovasti myös vuoden vaihtumista, tammikuun alkua ja ajatusta siitä että mennään kohti kevättä...<3 Vuodenajoista eniten rakastan juuri kevättä, kesää ja alkusyksyä. Uudenvuoden lupauksista puheen ollen, olen päättänyt että aion tehdä isoja muutoksia, pääsääntöisesti ajatellen omaa työelämää&uraa. Olen viihtynyt todella hyvin kotiäitinä nämä kaikki vuodet ja mulla on ollut aina ajatuksenakin se, että kun lapset on pieniä niin olen kotona koko sen ajan ja sitten kun lapset on koulu iässä, on äidin vuoro tehdä just sitä mitä haluaa! :) Eli vaikka opiskelemaan, töihin & yleensä kehittämään omaa luovuutta ja toteuttamaan omia ideoita. Olen aina ollut kiinnostunut kauneudesta, sisustamisesta ja käsillä tekemisestä, en niinkään käsitöistä mutta esim askartelu&tuunaus on aina ollut lähellä sydäntä. Katsotaan mitä uusi vuosi tuo tullessaan!! :) Kaikille oikein kivaa uutta viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti