4.12.2012

Geelikynsi-asiaa

(Kuva* nettihaku)
(Kynsitarvike-kuvat* Hobby Hall)
Selailin aikani kuluksi eilen illalla Anttilan mainoslehtistä ja huomioni kiinnittyi Rio UV Nails-kynsistudion mainokseen. No ja tottakai tuli ajatus että mä haluan sellaisen myös itselleni. Kävin hetki sitten katsomassa Rio Beauty Suomen sivuilla tarkempia tietoja kyseisestä laitteesta & geelikynsistä. Olen käynyt laitattamassa geelikynnet joskus pitkän aikaa sitten paikallisessa liikkeessä ja tykkäsin kyllä kovasti. Ainoa huono asia oli oikeastaan huoltoväli, mulla kasvaa kynsi niiin nopeasti että huolto piti tehdä jopa parin viikon välein ja se vähän tökki. Mulle on tullut blogeja lukiessa sellainen kuva että aika moni nainen, joka on vähääkään näppärä sormistaan, tekee kynnet itse kotona. Nyt kyllä aion minäkin tehdä ihanaiset geelikynnet ihan itse ja ihan kotosalla, se tuntuu ja kuulostaa kyllä tosi hyvältä! :) plussana tähän saa ostettua kaikenlaisia ihania lisätarvikkeitakin... Elikkä jos Joulupukki ei tätä laitetta tuo mulle joululahjaksi niin mä ostan sen viimeistään tammikuussa itse..:) *ihan innoissaan asiasta* http://www.riobeauty.fi/kauneudenhoito/kynsien-hoito/uv-nails-kynsistudio

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti